aangekomen in Miami! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu aangekomen in Miami! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

aangekomen in Miami!

Door: rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Dag beste lezers,

vanmorgen zijn we terug gekomen in Fort Lauderdale. Het was een korte nacht want we zijn gisteren nog wezen stappen.
eenmaal terug op de terminal hebben we onze koffers gepakt en een taxi genomen naar de autoverhuur. En hier stond een dikke convertible voor ons klaar! een Chevrolet Camaro!
Meteen de kap open uiteraard en gaan met die banaan!
We zijn direct naar Miami gereden om de koffers uit te laden bij het hotel. (koffers passen niet achterin, dus moesten op de achterbank) je moet er wat voor over hebben. haha. vanmorgen zijn we naar het florida state park geweest! op het strand gewandeld, wat gegeten, relaxen en nog een flinke wandeling gemaakt met 33 graden.. pfff...
daarna weer terug naar het hotel waar we eindelijk normale wifi hebben. op de boot was dit nagenoeg onbetaalbaar. dus ik zal proberen vandaag een aantal foto's te plaatsen.

Vanavond hebben on Lincolnstreet gegeten. een erg leuke winkelstraat en daarna moesten we uiteraard naar de strip! hier is het echt zien en gezien worden met hele dikke auto's, motoren etc etc...
de ene nog duurder dan de ander.. Rolls Royce, Ferrari, Lamborghini, Ford GT500, Mustang Shelby, Maserati en bentley's alsof het allemaal niets kost..

Morgen gaan we eest naar West Palm Beach. om mijn collega te ontmoeten die hier werkt voor Beukenhorst Koffie.

Tot snel weer!

• 01 September 2014 - 09:55

Karlijn Kieneker:

Hai Rob en Rianne,

Wat een geweldige reis, echt gaaf! Leuk om jullie belevenissen aan de andere kant van de wereld te lezen, met leuke foto's.
    Geniet er nog lekker van!

Groetjes vanuit het verre Oosten ;-)

• 01 September 2014 - 10:50

Jan En Aldy:

Leuk, al die foto's.
    Krijg je een beter idee hoe jullie het daar hebben.
    Ziet er zonnig uit daar, jullie zijn al lekker bruin zeker.
    Tot de volgende keer.
    Groetjes, Jan en Aldy

• 02 September 2014 - 00:48

Rianne Koster:

We kleuren inderdaad goed bij! vooral met die cabrio :)
    Morgen beginnen we onze trip naar Key West! Groetjes daar allemaal!

• 02 September 2014 - 19:52

Jan:

Sorry, vergeten te reageren,
    Monique en Robbert Jan kwamen onverwacht
    langs, even een potje kaarten. Ze zijn in de
    buurt hier de hele week.

Ook de groetjes van hen.
    Jan, Inge en de rest