Laatste dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Laatste dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Laatste dag Miami

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 September 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Goodmorning!

Gisteren de laatste dag Miami gehad! Een prachtige stad om geweest te zijn! Gistermorgen zijn we eerst naar West Palm Beach geweest. Hier hebben geluncht met de agent van Beukenhorst koffie. Hij heeft een prachtig bedrijf hier en heeft ons alles verteld hoe hij dit heeft opgebouwd.
Daarna hebben we een prachtige kustweg terug gereden naar Miami en hebben we veel grote cruiseboten gezien.
Eenmaal terug in Miami hebben we uiteraard eerst zelf met onze cabrio over de boulevard gereden.
Daarna heerlijk op het strand gerelaxed en daarna op de boulevard gegeten met zicht op al die idiote auto's :)
Daarna hebben we bij een gezellige bar 2 enorme glazen drinken gehad. rianne een halve liter margerita en rob een halve liter Corona! Dit werd erg leuk gepresenteerd in een groot glas en koste maar 70 dollar. :(

Vandaag rijden we door naar Key West! En proberen op de weg er naartoe een airboat tour te boeken door de everglades! Hooen dat we wat krokodillen kunnen zien!

Tot snel weer!

• 02 September 2014 - 19:49

Jan:

Hello from Holland,

Het is weer prachtig om te lezen wat jullie
    allemaal beleven daar.
    Pas maar op met die krokodillen,
    die zijn gek op vlees dat een tijdje
    in de Corona is gemarineerd.

groetjes vanuit Enschede