Key West bezoeken - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Key West bezoeken - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Key West bezoeken

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

06 September 2014 | Verenigde Staten, Key Largo

Hoi Allemaal,

Gisteravond hebben we een plaatselijke sportsbar bezocht om daar wat te eten en een biertje te drinken. Er was namelijk een belangrijke wedstrijd om en iedereen leefde helemaal mee met een wedstrijd American Football.

Vanmorgen zijn we naar het uiterste puntje gereden van de Keys genaamd Key West. Een 77 mijl lange weg over totaal 42 bruggen! Heel gaaf om naast een paar eilandjes alleen maar zee te zien. Onderweg heel veel gezien en heerlijk met het dakje eraf genoten van deze route! Eenmaal aangekomen hebben we de auto geparkeerd en hebben we een sightseeingtour gedaan. In de Key West begint de snelweg 1 naar Miami. En bij dit beginpunt met een borde "0 mijl" moesten we natuurlijk even op de foto. Verder kent dit dorp een enorme geschiedenis hoe het gevonden is en hoe het daarna ook een gigantische cocaïnegeschiedenis heeft gekregen.

We hebben verder wat geshopt en daarna om het strand van de US Navy gelegen. Omdat we niet heel lang op de zelfde plek kunnen blijven (haha) hebben we ook niet langer dan een uur op dit strand gezworven en zijn toen weer aan onze toch terug begonnen.

Onderweg hebben we bij één van de 42 bruggen de zonsondergang gekeken aan het water met de rode cabrio achter ons geparkeerd...
Daarna zijn we doorgereden naar het zelfde restaurantje als eergister. Heerlijk gegeten en hele vriendelijke mensen.

vanavond weer de koffers inpakken om morgenvroeg door te reizen naar Fort Meyers. Hier zitten we nog 2 dagen aan het strand. Daarna vliegen we eindelijk door naar New York!!

groetjes!!!

• 06 September 2014 - 08:51

Jan:

Hallo vanuit Enschede.
    Ik lees het wel, jullie hebben echt geen rust
    in 't gat. Maar jullie zien wel veel natuurlijk.
    De foto's worden steeds mooier.

groeten,
    Jan, Inge, Rens en James

• 06 September 2014 - 21:55

Jan En Aldy:

Hallo,
    Het ziet er elke dag weer even mooi uit.
    Jullie zullen straks je Cabrio nog missen.
    We zijn benieuwd hoe jullie twee dagen op het strand doorbrengen,
    lekker rustig......?
    we wachten het af.
    Leuk om elke dag jullie verslag te lezen,
    en leuk kunstje Rianne!

Groetjes uit Zoetermeer, Jan en Aldy

• 06 September 2014 - 23:58

Rob:

Haha.. Ben benieuwd idd.. Hebben met al wel een strandwandeling gemaakt in fort myers... Straks maar even verder de boel verkennen... Nu eerst een corona... :)