Welkom in New York - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Welkom in New York - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Welkom in New York

Blijf op de hoogte en volg Rianne

09 September 2014 | Verenigde Staten, 418 W 46th

Hoi!!

Gisteren zijn we vroeg uit bed gegaan om dan toch echt onze cabrio in te leveren. Maar we kregen er iets moois voor terug.. namelijk de vliegreis naar New York. Het was ongeveer 2 uur vliegen om te landen in Newark. Vanaf hier was het een half uurtje met de trein en 10 min met de taxi om in te checken bij ons hotel! Dit ligt om 5 min afstand van Time Square! Dus naar even omgekleed te hebben moesten we daar uiteraard direct naartoe! Heel gaaf om te zien en uiteraard heel druk! De meeste auto die je ziet zijn bijna alleen maar taxi's. Vanaf hier zijn we naar de Empire state building geweest, en hebben de skyride en het observationdeck bezocht! indrukwekkend om New York vanaf de bovenkant te zien. je schiet in een kleine minuut 86 verdiepingen omhoog! Hierna hebben we een metrokaart gekocht voor 7 dagen. en die moesten we natuurlijk uittesten! We hebben direct de metro gepakt naar het 9-11 memorial! Heel indrukwekkend om alle namen op de twee grote fonteinen te zien! Ook staat de nieuwe toren er al naast genaamd 'Freedom Tower'. Hierna hebben we ons even opgefrist en zijn we bij een heel leuk restaurant gaan eten op Time Square! (het was ook al 23:00u) haha.. Hier moest je 1 gerecht bestellen als je met 2,3 of 4 personen bent. Het leek in eerste instantie vrij duur maar viel achteraf dus erg mee!
Ons toetje hebben gehaald bij de grote M&M's winkel om Time Square en hebben hier nog lekker rondgehangen.. genoeg te zien!!

Vandaag gaan we een andere lens kopen voor onze camera.. deze geeft een vreemde error aan en kunnen geen foto's maken.

PS. heb het duikfilmpje van Mexico al online staan: https://www.youtube.com/watch?v=3kO-asgdi5U

• 09 September 2014 - 19:24

Aldy:

Hallo,
    Jullie hebben dus al wat van New York gezien.
    Gelukkig dat de lift het deed, en dat die niet in onderhoud was, :)
    Ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen kunnen gaan zien.
    Groetjes aan Rik en Manon.
    Jan en Inge, jullie kinderen zijn wel wereldreizigers, hoor,
    en ook nog 3 tegelijk op reis.
    We hebben het duikfilmpje ook al bekeken, en dat ziet er heel gaaf uit.
    Jan heeft dezelfde lens ook kapot gehad, en een nieuwe moeten kopen,
    het lag bij hem aan het diafragma (heb ik nagevraagd).
    Tot horens,

Groetjes, Jan en Aldy

• 10 September 2014 - 16:39

Jan:

Hallo, mooi filmpje uit de diepe oceaan, schitterend om te zien
    wat er onder water allemaal gebeurt.
    Lekker door New York slenteren en alles bekijken daar,
    lijkt me ook wel wat.
    Doe ze daar bij de Apple store de groeten van mij,
    ze kennen me vast wel.

groetjes Jan