Eerste week zit erop - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Rianne koster - WaarBenJij.nu Eerste week zit erop - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Eerste week zit erop

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

18 Augustus 2013 | Tanzania, Zanzibar

Beste lezers,

Onze eerste week zit erop! En we hebben ons Advanced Open Water op zak! Totaal 4 dagen en 8 duiken gemaakt.
Het is hier erg gaaf onder water en we hebben weer veel geleerd.
Nu de griep wat over is gegaan bij Rianne, is het bij Rob begonnen. Maar het gaat gelukkig nu een stuk beter!

We zijn vandaag voor het afronden van ons brevet een tweede keer naar 30 meter diepte gegaan om hopelijk voor het eerst haaien te zien! Maar helaas... Je moet met deze sport qua vissen ook een beetje geluk hebben. Wel hebben we veel mooie vissen gezien en een zeeschildpad!

Verder hebben we veel leuke mensen ontmoet en aan Rianne heb ik al geen kind meer!! Elke dag spelen we beachvolleybal.

Morgen gaan we eens verder kijken wat we hier allemaal gaan doen!

Groetjes en tot snel

• 18 Augustus 2013 - 21:47

Jan:

Hallo, eindelijk weer een berichtje van jullie,
    we waren een beetje ongerust, hoorden niets
    meer van jullie.
    Gelukkig gaat het weer iets beter met Rob.
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe brevet.

James heeft er 2 dagen over gedaan om een
    kalfspoot op te eten, hij was helemaal wild
    toen ik hem de grote bot gaf.

Veel plezier nog en de groeten uit Enschede
    Jan, Inge en Rens

• 18 Augustus 2013 - 22:34

Jan En Aldy:

Nou gefeliciteerd met het behalen van jullie nieuwe duikbrevet. Nu krijgen we zeker voortaan namen bij de vissen. Maar van die haaien, pas maar op wel eens Jaws 1 2 3 gezien :-) Nou nog heel veel plezier daar met elkaar. Hoe wij het hebben in Oostenrijk heb je wel gezien op Facebook zag ik aan je likes.