Dagje relaxen - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Rianne koster - WaarBenJij.nu Dagje relaxen - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Dagje relaxen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

20 Augustus 2013 | Tanzania, Zanzibar

Zo.. Nu maar ff een dagje rustig aan.

We beginnen lekker met ontbijt en gaan daarna met de Dalla-Dalla naar het strand. Dalla Dalla is een lokaal vervoermiddel om voordelig van a naar b te komen.
Op het strand is het prachtig en we gaan een potje voetballen met lokale mensen en toeristen.
Uiteraard hef ik het niveau in ons team enorm op en we verliezen met nette cijfers. 1-2.
Omdat het bijna volle maan is, is het verschil tussen eb en vloed erg groot, en na een uur spelen loopt ons voetbalveld vol met water uit de Indische oceaan.

Voordeel van hoog en helder water is dat je goed kan kite-surfen
En hier heb ik dan ook een les in gehad met nog gasten. Erg leuk om de kracht van zo'n grote kite te voelen. We mochten dan ook achter de kitesurfer aan hangen als we gezamenlijk door de zee werden getrokken. Het scheelt niet veel of de wind trekt twee man uit het water.

In de middag zijn we op het resort gaan lunchen en smiddags volleyballen. Goed verkleurd en een lekker sportieve dag.

Vandaag maar eens kijken wat de dag ons brengt.

Groetjes vanuit de klamboe!

• 20 Augustus 2013 - 09:15

Ajn En ALDY:

Lekker z'n dagje relexen. Busje is niet erg groot zo te zien, meer kruip door sluip door. Hoeveel meter hoogte verschil heeft het water daar dan? Praten met de locals gaat dan zeker met handen en voeten. Geniet nog lekker met elkaar. Hier is het weer even in een dipje, maar we zien wel. Veel plezoer.

• 20 Augustus 2013 - 18:52

Jan:

He, he, eindelijk een dagje rustig aan.
    Geweldig mooi strand en de zee zo mooi blauw.
    Genieten maar,

groetjes, Jan, Inge en Rens