tweede dag duiken en jetskiën met dolfijnen! - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu tweede dag duiken en jetskiën met dolfijnen! - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

tweede dag duiken en jetskiën met dolfijnen!

Door: rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

05 September 2014 | Verenigde Staten, Key Largo

Hoi,

Gisteravond hebben we heerlijk gegeten en hebben daarna een corana gepakt op de kamer. lekker ontspannen en op tijd naar bed voor het duiken.. vanmorgen ging de wekker weer om 6:30 en we waren netjes op tijd om in te checken voor het duiken om de "Spiegel".
gelukkig was de zee kalmer dan de dag ervoor en begon het dus al veel beter. Eenmaal afgedaald naar ongeveer 26 meter waren op het dek van de 150 meter lange US Army Cargo Ship. een enorm schip met o.a. de kanonnen nog op het dek en uiteraard een grote amerikaanse vlag. Ook zijn we op verschillende plekken het wrak in gezwommen wat wederom best spannend was maar wel heeel gaaf! De tweede duik zijn we naar "The Benwood" geweest. een schip dat in 1942 tot zinken is gebracht omdat het in de weg lag voor ander verkeer. niet perse om op te duiken. Dit wrak is alleen niet veel meer van over, maar des te meer vis is er te zien!! een prachtige duik die bijna een uur in beslag nam.
Eenmaal terug aan boord waren we beter te pas dan de dag ervoor.

Vanmiddag hebben we een Jetski tour gedaan. 2 uur lang met een prive gids door de Keys! langs verschillende eilanden en door mangroven gevaren. ook kwamen we een grote groep spelende dolfijnen tegen! Rianne ging helemaal uit haar dak! Een heftige tour op de jetski, en uiteraard hebben we dit vastgelegd met de GoPro. Hopen dat we morgen geen spierpijn hebben.. haha..

morgen gaan we naar "Key West". helemaal het uiterste puntje.. we zijn heel benieuwd wat ons morgen weer te wachten staat.

• 05 September 2014 - 07:52

Jan:

Hallo, ik lees het wel weer, jullie vermaken je wel.
    Heeft Rianne nog een dolfie gemaakt? (geintje)

Lijkt me indrukwekkend om die schepen
    onder water te zien.
    Ik ga snel de foto's bekijken.
    Tot de volgende.

Jan

• 05 September 2014 - 10:41

Jan En Aldy:

Wat beleven jullie veel, zeg!
    We zijn blij dat jullie weer boven water zijn.
    En ook nog dolfijnen in het wild gezien, schitterend!
    Volgens ons is die weg langs de Keys ook prachtig,
    Tenminste de foto's die we in de folder zagen,
    Nu kunnen jullie dat in het echt zien!
    Geniet maar lekker
    Tot de volgende keer.