Fort Myers ontdekken en kajakken!! - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Fort Myers ontdekken en kajakken!! - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Fort Myers ontdekken en kajakken!!

Door: rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

08 September 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Hallo daar!

Gisteravond hebben we dag heerlijk afgesloten met een diner aan het water..
Vanmorgen hebben we de auto gepakt en zijn we naar het eiland Captiva gereden. Hier heb je hele mooie stranden en ook veel mangroven. Omdat we toch wat actiefs wouden doen hebben we maar een 2-persoons kajak gehuurd.. haha..
En aangezien wij heel goed kunnen samenwerken in één kajak werd dit een avontuur om snel te vergeten... maar het was wel een mooie route. Eerst een stuk het water op en dan via een mangroven bos terug naar de haven. De dame die ons e.e.a. heeft uitgelegd vertelde ons dat we stil moesten zijn in het bos om 'het wild' te zien.. aangezien Rianne er ook bij was hebben dus niks geen wild gezien... We gingen met een boel lawaai en gelach door het bos en na 10 min. waren we erachter... Kajakken is toch niets voor ons...

Snel de kajak terug gebracht en heerlijk geluncht op het strand van Captiva! daarna even de auto volgetankt en smiddags relaxed op het resort.
Vanavond zijn we naar het zelfde restaurant geweest met uitzicht over het water, en dit keer kwam ons zelfs een dolfijn vergezellen!! gaaf!

Vanavond hebben we een prachtige zonsondergang gezien en hebben zojuist de koffers ingepakt om morgen door te vliegen naar New York!!

Groetjes ons!!

• 08 September 2014 - 07:34

Jan:

Hai, ik had ook niets anders verwacht
    van jullie. Een hoop lawaai en gelach.
    Alle beesten zullen wel gedacht hebben:
    Dit hebben we nog nooit gehoord!!
    Wegwezen!!!!!!

Ziet er trouwens wel leuk uit in zo'n kajak.

Het is hier half acht, Rik en Manon komen hier
    om acht uur. Mama brengt ze naar het station.
    Hun avontuur begint nu.
    Doe ze de groeten in New York

Groetjes Jan, Inge en de rest

• 08 September 2014 - 10:22

Gezien Van Der Tempel:

Hoi Rianne en Rob, wat een mooie belevenissen. Nog veel plezier op jullie reis naar New York,
    Hartelijke groeten van Gezien

• 08 September 2014 - 12:06

Aldy:

Ik zie het al voor me hoe dat kayaken gegaan is, ha ha.
    Samenwerking kan soms moeilijk zijn, maar de omgeving ziet er mooi uit,
    Als jullie die al gezien hebben, tussen het kayaken door.
    Goede tijd in New York!
    Groetjes , , Jan en Aldy