Dag 13 - Relaxdag en Jetskien! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu Dag 13 - Relaxdag en Jetskien! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Relaxdag en Jetskien!

Door: rianenrob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

16 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Dag Volgers!

We lopen nu echt wel aan het eind van de vakantie…
a.s. dinsdag worden we rond 16:00 opgehaald bij het hotel om terug naar Nederland te gaan.

Vandaag een dagje rustig aan doen dan maar. We hadden een leuk jong stel op visite de we hier hebben ontmoet. Vanmorgen gelijk met z’n vieren gaan jetskiën. Echt supervet! Eerst even flink onderhandelen over de prijs. En dit keer hadden we 4 jetski’s voor 700.000 roepia’s (60 euro).
Echt lachen hoeveel je hier van de prijs af kan krijgen.
Hierna nog even proberen om voor een rotprijs een rondje op zo’n banaan achter een speedboot te kunnen maar dit bleef alsnog vrij prijzig. Dus dan maar nog een rondje op de jetski’s haha.
Echt lachen, want je kunt echt over golven springen met die jetski’s.
Toen we klaar waren hebben we met z’n vieren gesnorkeld voor het hotel. We zagen echt hele maffe dieren. Toen nog even het dorpje in geweest om de laatste souvenirs te halen.
Ook hebben we hier 2 sloffen marlboro gehaald voor het thuisfront. (kost 10 euro per slof) geen geld dacht ik!
Vanavond zijn we gezellig met z’n vieren uit eten gegaan. We hebben erg gelachen en het was enorm gezellig. Morgen komen ze dan ook nog een dag op bezoek.
PS. Rob is enorm verbrand vandaag op z’n rug en schouders. Niet zo gek natuurlijk als je om 12:00 in de palle zon 2x gaat jetskiën.
Wel heel erg jammer dat deze huwelijksreis nu echt een beetje op zijn eind loopt. Maar dan zijn we lekker weer thuis en kunnen we de foto’s en filmopnames bekijken van de trouwerij. En uiteraard kunnen we jullie dan ook weer zien!!

Groetjes van het bruidspaar!

• 16 Oktober 2011 - 14:28

Jan En Rens:

Hallo, hier een berichtje uit nederland.
    Het is hier ook lekker weer. 16 graden en de zon schijnt volop.
    Net even naar het park geweest met James, vind ie leuk.
    Geniet nog even van de laatste paar dagen, we zien jullie.

Groeten

• 16 Oktober 2011 - 14:29

Rik:

Dag vakantiegangers,

Wat ziet het er allemaal gaaf uit. Voor dat geld kun je inderdaad wat vaker op de jetski ;)
    Hebben jullie daar skype?
    Geniet nog van de dagen die je daar nog hebt.

Gr Rik en Manon

• 16 Oktober 2011 - 16:57

Jan Koster:

Hallo, daar ben ik weer.
    Het is hier nu zondagavond 19,00 uur.
    Lekker gegeten, vanavond lekker rustig.
    Leuk die nieuwe foto's, lijkt me ook leuk
    om te doen.

Groeten van mama en mij en natuurlijk Rens