Dag 15 - spullen pakken en nog ff genieten - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu Dag 15 - spullen pakken en nog ff genieten - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Dag 15 - spullen pakken en nog ff genieten

Door: rianenrob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

18 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Dag beste volgers!

Dit is dan echt het laatste reisverslag. We hebben net alle koffers ingepakt en zo'n kleine Balinees gevraagd of hij de koffers even wil tillen haha. Wel voor een nette fooi natuurlijk.

Gisteravond een gezellige avond beleefd met Yuri en Danielle. Nog even met z'n vieren op het strand een biertje gedronken en toen moest er toch echt afscheid genomen worden.

Het is hier nu 4:52 uur (nl-tijd) En we vertrekken hier uit het hotel om 9:30 uur (nl-tijd) dus we hebben nog even de tijd om een baantje te trekken en wat te relaxen.

Om 12:15 uur (nl tijd) vertrekt ons vliegtuig en we hopen woensdagochtend rond 8:45 uur aan te komen op schiphol.

We hopen op een goede maar lange vlucht en we zien er erg naar uit om jullie weer te zien!!

Bedankt voor het volgen en tot morgen !!

Dikke kus Rianne en Rob
Koster

• 18 Oktober 2011 - 06:15

Nel:

Ik hoop dat jullie een fijne en voorspoedige terugreis hebben! Tot in nl!
    X nel

• 18 Oktober 2011 - 07:06

Rik:

Dag Indo's,

Een hele goede reis terug gewenst.
    Tot morgen.

Elna Nieswaag:

Goede reis.

• 18 Oktober 2011 - 16:00

Gezien:

Dat was nog eens een huwelijksreis!
    Van harte een goede reis terug gewenst en doe maar vast iets warms aan!
    Gezien

• 18 Oktober 2011 - 16:29

Derk:

Geweldig mooie huwelijksreis :) Goede terugreis

• 18 Oktober 2011 - 17:17

Jan En Aldy:

Als jullie dit zullen lezen zijn jullie al weer in het Hollandse, koud, winderig en nat. Maar wat een reis, daar kun je nog lang van nagenieten, foto's en film. Ook wij komen er al weer bijna aan. Nemen nog contact met jullie op over wanneer we er zijn om James mee te nemen. Anders bellen jullie maar. Vanuit Holland is dat weer betaalbaar. Nou tot gauw.
    Pa en ma Di 19:15 (Du)