Dag 14 - Jetskien, Massage, en op gestrand schip - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu Dag 14 - Jetskien, Massage, en op gestrand schip - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Dag 14 - Jetskien, Massage, en op gestrand schip

Door: rianenrob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

17 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Dag volgers!

Hier het op één na laatste verslag van deze huwelijksreis.

Vandaag waren Yuri en Danielle weer op bezoek. We hebben enorm veel lol gehad weer vandaag.
Vanmorgen eerst weer een rondje jetskiën met z'n vieren.
Daarna lekker even zwemmen in zee en een gratis massage ontvangen van het hotel. (omdat we de leukste gasten waren uiteraard) haha.

Hierna zijn Yuri en Rob met beide een kano naar een gestrand schip geroeid die ongeveer 500 meter bij ons uit de kust was gestrand op een rif.

Het was een lange tocht ernaar toe en eenmaal aangekomen wouden we toch echt aan boord. maar dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk als een schip op z'n zij ligt. Met behulp van een touw en sterke spieren kwamen we na lang wikken en wegen toch echt aan boord.
Eenmaal hierop hebben we alle hoeken en gaten bekeken en ook nog bewijsmateriaal meegenomen om de dames ervan te overtuigen dat we daadwerkelijk aan boord zijn geweest.
Van boord afgaan was een grote probleem, maar met een gevonden touw en een stoel is het dan echt gelukt!

Zo blij als een kind waren we toen we weer in zee stonden, en onze kano's er uiteraard nog dreven.

Toen we eenmaal in zee waren we toch blij dat we aan onze terugreis konden beginnen.

Na totaal 1,5 uur waren we dan weer in de buurt van het strand en waren we druk aan het bedenken hoe je dit verhaal toch aan die dames verteld, en hopen natuurlijk dat zij zich niet ongerust maakten..

Maar nee... De dames hadden alles vastgelegd met de videocamera vanaf het strand waar je dus precies kunt zien dan we aan boord zijn geweest en op het bovendek enz..

Echt super lachen dus!! net even het filmpje bekeken met zijn vieren. en de dames hebben echt leuk commentaar gegeven onder de film..

Nu gaan we even naar de winkel met z'n allen en daarna als afsluiter lekker uit eten.

Groeten van pirates of the caribbean!!!

• 17 Oktober 2011 - 12:23

Nellie:

Hallo daar, het zit er helaas voor jullie alweer bijna op :( Maar wij vinden het ook weer leuk om jullie te zien, want we missen jullie wel hoor! In ieder gevaal super gaaf om te lezen hoe jullie volop van de huwelijksreis genoten hebben, ik hoop alleen dat jullie ook wel een beetje uitgerust zijn haha ;) Ik heb nu even pauze, maar zo weer aan het werk, 41 uur deze week... Jullie moeten maar snel in Lopik aan de Lek komen logeren, het bed staat klaar!

Geniet nog even!! Liefs Nel

• 17 Oktober 2011 - 14:41

Maarten En Esther:

Ziet er echt allemaal SUPER uit!!!
    Ik wel daar ook heen!
    Misschien ooit nog eens ;)
    Geniet van de laatste dag en een hele goed terugreis.

Groetjes

• 17 Oktober 2011 - 15:18

Elna Nieswaag:

Was dus weer een belevenis vandaag.
    Morgen goede reis naar huis.

• 17 Oktober 2011 - 16:28

Jan En Rens:

Geweldig verhaal, ik mis alleen de foto's,
    dus bewijsmateriaal hebben wij nog niet.
    Geniet van de laatste dag en een goede
    vlucht morgen.
    Wij zien ernaar uit om de foto's en films te zien,

Groeten uit Enschede

• 17 Oktober 2011 - 18:25

Jan En Aldy:

Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben. Maar aan alles komt een eind, zo ook aan de vakantie, bij ons ook. Maar we zien wel naar jullie uit, Rianne ziet er wel erg bruin uit trouwens. Lastig als je verbrandt, hè Rob, maar je hebt dan ook wel stoere foto's. Gelukkig is het geen kliff hanger geworden op dat schip. Wel ruig trouwens, en vast spannend. We snappen dat de meiden veel plezier hadden om er naar te kijken. Jullie zullen straks wel hard in Nederland landen, :-) Wij hebben vandaag een Rijnreisje gemaakt naar de Loreley, schip niet vergaan en via loopplank verlaten. Groetjes, Pa en Ma

• 17 Oktober 2011 - 19:56

Ineke Larooij:

Morgen een goede reis naar huis. Terug naar het koude, winderige Nederland. Maar de herfst heeft ook wat.