dag 11 - Relaxen en op de Jetski - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu dag 11 - Relaxen en op de Jetski - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu

dag 11 - Relaxen en op de Jetski

Door: rianenrob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

14 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Goedenavond trouwe volgers!

De koppies beginnen hier steeds bruine te worden en de zonnebrandcrème raakt op.

Wat een heerlijke dag weer. Nu lekker rustig aan gedaan hoor. Elke dag op pad is best vermoeiend. Helaas stond Rianne al om 7:00 naast het bed te springen en is maar even een rondje gaan lopen over het resort. Rob deed zijn oogjes om 9:00 open en gezamenlijk zijn we lekker gaan ontbijten.

Daarna frisse badhanddoeken halen en een heerlijk plekkie uitzoeken aan het zwembad.
We kwamen op een leuk idee. En dat was bij de buren (Sanur beach hotel) stiekem te gaan zwemmen. Het is hier voor een toerist allemaal open en niemand houdt je tegen.

Toen nog even bij ons eigen zwembad en daarna konden we de verleiding niet weerstaan van de ronkende jetski's op het water. haha.
Even onderhandelen over de prijs en gaan met die banaan!
Wat een enorme kracht heeft zo'n apparaat!! onvoorstelbaar vet!!!
Zonder dat je er moeite voor deed kon je d.m.v. een golf met jetski en al het water loslaten! Echt heel vet!! Maar wat wil je ook met een 2-cilinder 700cc en 80 pk's op 280 kg! Na 15 minuten vind je het ook echt niet erg om te stoppen want je hebt geen armspieren meer over. zo inspannend!
We keken elkaar na die tijd aan, en zeiden tegelijk: dit gaan we nog een keer doen deze vakantie!!

Verder weer lekker bij het zwembad gelegen en geluncht op het strand.

Nu lopen we straks weer door de straat om zoek naar een leuk restaurantje.

Morgen gaan we duiken samen met een ander stel die we ontmoet hebben.
Het schijnt de beste en mooiste duikplek te zijn uit de Zuidoost Azië! genaamd Tulamben. Hier ligt een enorm zeeschip op de bodem uit de tweede wereldoorlog van wel 130 meter lang!!
Hier moeten echt nog mooiere vissen zijn! en speciaal voor jullie hebben we een onderwatercamera bij ons! Echt wederom perfect! Het kan echt niet op deze huwelijksreis!

Wij hebben er in ieder geval zin in morgen en we laten jullie uiteraard zien hoe het was!

De bijna uitgeruste groeten van het bruidspaar!

• 14 Oktober 2011 - 11:09

Jan Koster:

Hai, geweldig mooi op die jetski's
    lijkt me, lekker over het water knallen.

Veel plezier morgen met het duiken.

Groeten uit het koude Nederland,
    het was hier vanmorgen weer 3 graden.
    Nu schijnt de zon weer, 14 graden.
    Morgen gaan we met Rik naar Gouda,
    Amsterdam en Dronten.

Groeten uit Enschede

• 14 Oktober 2011 - 11:19

Rianne Koster:

Dag pa!

Veel plezier morgen in de arena! doe rens de groeten en de rest ook uiteraard!

• 14 Oktober 2011 - 11:21

Rianne Koster:

Tis me ook gelukt een filmpje erop te zetten van Rianne en haar enorme schaduw! haha. Grote filmpjes lukt amper dus die bewaren we voor thuis. maar hier dan toch een bewegend beeld :)

• 14 Oktober 2011 - 11:56

Jan Koster:

Leuk schaduw filmpje hoor.

Ik zal de rest de groeten doen,
    geniet nog maar even.

Tot volgende week

• 14 Oktober 2011 - 17:22

Jan En Aldy:

Nee, he, op de jetski, het wordt steeds gekker met jullie.
    Lijkt me wel erg leuk trouwens, lekker hard over het water scheuren. Veel plezier met duiken en doe voorzichtig, graag!!!
    Wij hebben vandaag een lange wandeling gemaakt, ook leuk.
    Groetjes, Pa en Ma