Laatse dag - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Laatse dag - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Laatse dag

Blijf op de hoogte en volg Rianne

14 September 2012 | Verenigde Staten, Santa Monica

Dag Beste Volgers,

Zo... Hier zitten we dan. Met een Corona op de bank in onze suite.
We hebben vandaag een dagje strand beleefd. Heerlijk na zo'n vakantie.
Eerst naar Jetski's wezen zoeken, maar deze werden niet verhuurd ivm de mist.
Toen we een tijdje aan het relaxen waren op het strand kwamen we op het idee om re gaan surfen. Leuk! Dus hebben we surfplanken gehuurd en de soms wel 1,5 meter hoge golven bestierd :)

Daarna weer vragen bij de jetski's. Maar nu was de mist weg, maar ze vonden het te winderig... Helaas... Geen Jetskien dus..

We zijn nog redelijk verkleurt vanmiddag. Vanavond zijn we lekker uit eten geweest bij een hele goede Italiaan!

Morgenvroeg om 7:45 uur plaatselijke tijd vliegen we. En hopen dan zaterdag om ongeveer 8:00/8:30 Nederlandse tijd landen we op Schiphol.

Bedankt voor het volgen deze reis! Wij trekken nog even het laatste biertje open!

• 14 September 2012 - 08:36

Elna:

Goede reis naar huis.Raar hoor met dat tijds verschil.Vlieg je zaterdag 7.45 weg kom je zaterdag 8.- 8.30 thuis.

• 14 September 2012 - 08:39

Jan Nieswaag:

Bedankt dat we zo konden meeleven met jullie reis. Nog een mooie relex dag gehad dus. Ik hoop dat jullie een rustige vlucht naar Nederland hebben, zonder vertragingen. We zien er naar uit om jullie weer te zien en alle verhalen te horen en vooral de foto's te bewonderen. James heeft zijn check up bij de dierenarts ook al weer gehad. Hij is top fit en kerngezond en weer ingeent.

• 14 September 2012 - 08:42

Jan Nieswaag:

Elna, ze vertrekken daar wel op vrijdag hoor de 14e hoor, het duurt alleen iets langer voor het daar vrijdag is.

• 14 September 2012 - 10:23

Gezien Van Der Tempel:

Het was, zo te horen, een fantastisch mooie ervaring. Ik wens jullie een hele goede terugreis toe. Als het goed is zijn jullie nu aan 't vliegen. Wel thuis en hartelijke groeten van Gezien

• 14 September 2012 - 15:01

Jan En Inge:

Jongens, goede terugreis naar Nederland.
    Het was leuk om jullie te volgen.

Tot zaterdag, jan en Inge