Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Santa Monica

Blijf op de hoogte en volg Rianne

13 September 2012 | Verenigde Staten, Santa Monica

Beste Volgers,

We zijn aangekomen in Santa Monica. Het was nog ruim 6 uur rijden vanaf Monterey.
Maar wel langs wen hele mooie route via de kust. (Highway 1)
Eenmaal aangekomen zijn we direct richting het strand gegaan om daar de zee in te duiken met de kleren nog aan.. Haha..

Het laatste hotel is volgens mij ook meteen de meeste luxe van allen.
Onze auto werd netjes weggebracht en onze koffers werden naar de kamer gebracht.
Dit hotel heeft geen gewone kamers, maar alleen maar suites!! Dus als we niet op het strand tot rust komen, dan lukt het hier wel!

Savonds even downtown in geweest en lekker gegeten bij een restaurant en daarna nog even wat winkeltjes bezocht.

Morgen gaan we de hele dag op het strand hangen en weinig doen..
Hebben we wel verdient denk ik :)

Groetjes Rob en Rianne

• 13 September 2012 - 20:14

Jan En Inge:

Gelijk heb je, even tot rust komen