Grand Canyon, Antelope Canyon en Las Vegas - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Grand Canyon, Antelope Canyon en Las Vegas - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Grand Canyon, Antelope Canyon en Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Rianne

05 September 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Beste Volgers!

Een dag met heel veel indrukken! En daarom dit verslag ook een paar uurtjes later.
We begonnen de dag zoals gezegd in de helikopter. We waren mooi op tijd, en konden ons rustig voorbereiden op de vlucht.
Voor ons allemaal de eerste ervaring in een heli. En die ervaring was super!
We vlogen over de Grand Canyon, en je kon heel veel zien! Nauwelijks in woorden uit te drukken. Hele gave foto's gemaakt ( met de camera buiten de heli ).

Eenmaal op de grond hebben we nog een foto gekocht, die zij van ons gemaakt hadden voor de heli. Echt leuk. Daarna moesten we snel verder. We moesten ongeveer 2,5 uur rijden naar de volgende uitdaging. Eerst de Horseshoeband bekeken ( heel hoog en gaaf ), en daarna een tocht door de Antelope Canyon.

Hier kun je echt hele gave foto's maken! De leider liet ons allemaal gave plekken zien vanaf waar je de beste fotos kon maken.

Even wat gegeten bij de Pizzahut en toen door naar Las Vegas!
Wel een behoorlijk stuk rijden, maar eenmaal daar is het heel gaaf!
Vanaf de highway kom je over een flauwe bult, en heb je ineens uitzicht over Las Vegas!
Uiteraard eerst met de auto de hele strip af gereden en daarna opgefrist en maar eens een gokje wagen! Wat een enorme stad zeg... Ik was bang dat ik me het te mooi had voorgesteld, maar het kan blijkbaar mooier en gekker!!

We zijn tot 3 uur snachts in de casinos gebleven, en hebben een klein btje winst haha.
En als je aan het gokken bent, krijg je drank gratis, kortom veel Corna's en geld :).

Vannacht heerlijk geslapen en gaan vandaag de hele dag Las Vegas in!

Groetjes ons!

• 05 September 2012 - 20:52

Jan En Aldy:

Wij waren superbenieuwd naar jullie helikoptervlucht,
    maar helaas, geen nieuws vanmorgen, ha, ha.
    We dachten al wel dat jullie in de ban van Las Vegas waren.
    Ik was nog bang dat jullie niet op tijd in Page zouden zijn,
    verkeerd op Google Earth gekeken!
    Veel vakantieplezier nog, groetjes van ons.

• 05 September 2012 - 20:56

Rianne Koster:

Dag,

Het ging gelukkig qua tijd allemaal net goed! Maar het scheelde niet veel haha..
    Het lukt me alleen even niet op fotos te uploaden. Want die zijn echt gaaf van de antelope canyon.
    Alleen had de camera het zwaar te verduren met al dat zand...

We zitten nu aan het ontbijt, ( het ontbijt in las vegas in trouwens 24uur per dag)

Groetjes !

• 05 September 2012 - 21:56

Elna:

Ben nieuwschierig naar de foto's van de helikopter. Veel plezier in Las Vegas.

• 05 September 2012 - 21:56

Elna:

Ben nieuwschierig naar de foto's van de helikopter. Veel plezier in Las Vegas.

• 05 September 2012 - 22:04

Elna:

als je op de knop reactie plaatsen duurd het even voor dat er wat gebeurt. Te snel weer gedrukt vandaar 2 maal sorry.

• 05 September 2012 - 22:44

Jan Nieswaag:

Camara en lenzen goed blijven afstoffen anders gaat het overal tussen zitten. Beste is zo'n kwast kopen als ik heb en steeds blijven stoffen onderweg. Belangrijk

• 06 September 2012 - 11:38

Jan En Inge:

Hallo vanuit Enschede.
    Ben ook zeer benieuwd naar de foto's.
    Als ik de verhalen lees krijg ik heimwee naar vroeger, ha, ha.

Moeten we al geld naar jullie overmaken?
    Gok niet te veel, er is maar 1 winnaar en dat is de
    bank in Las Vegas.