Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Mammoth Lakes

Blijf op de hoogte en volg Rianne

08 September 2012 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Beste Volgers,

Vandaag eindelijk uit de hitte!!
Vanmorgen wakker worden in een koele kamer doet haast vergeten dat we in Death valley waren. Maar als je dan even de tuindeur openzet ben je weer helemaal op de hoogte van de warmte.
Nog even lekker ontbeten op het park, en dan onderweg naar een ghost town en daarna tanken. Een Ghost town is toch altijd weer appart. Deze was echt totaal verlaten, en de meeste huizen stonden niet compleet meer overeind.

We werden gewaarschuwd voor slangen in de struiken langs de weg, dus moest we natuurlijk even met de camera op pad.. Helaas geen slangen, maar wel een mooie hagedis gezien en gefotografeerd.

Adembenemende routes rijden we hier... We raken er bijna aan gewend. Maar vandaag hadden we weer een route met hele steile stukjes en haakse bochten.

Zojuist aangekomen in Mammoth Lakes. Een wintersport dorpje welke in de zomer lekker rustig is. We zijn naar een meer geweest en lekker in het zwembad gelegen.
Morgenvroeg naar Mono Lake. En dan door naar Yosemithe park.

Trouwens heerlijk uiteten geweest op advies van een bewoner. Hier werden we top geholpen en ze heeft ons veel verteld over hun manier van werken e.d.

Voor nu lekker slapen en morgen een lange dag maken!

• 08 September 2012 - 09:32

Jan Nieswaag:

Jammer dat jullie geen slang konden fotogrsferen. Ziet er allemaal wel heel erg mooi uit. Volgen jullie ook zo goed mogelijk op Google Earth. Wel een mooie manier om mee te leven met jullie tocht. Aldy is er al heel bedreven in. Dus vanaf nu weer de natuur en bergen in. Geniet!!

• 08 September 2012 - 19:38

Jan:

Goed om te lezen dat alles goed gaat en jullie genieten.

Net klaar met oma te verhuizen,
    het viel allemaal nog mee. Ze zit er prachtig.

Gaan haar straks nog even een paar bloemetjes brengen.

Groeten, Jan en Inge

PS morgen gaan we naar Monique in Zoetermeer
    om te kijken hoe het met Robbert Jan is
    na zijn hartoperatie.

Groetjes

• 10 September 2012 - 19:15

Rianne Koster:

Wens hem het beste even van ons en een spoedig herstel!!

• 10 September 2012 - 19:15

Rianne Koster:

Wens hem het beste even van ons en een spoedig herstel!!