Grand Canyon bezocht per auto/bus - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Grand Canyon bezocht per auto/bus - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Grand Canyon bezocht per auto/bus

Blijf op de hoogte en volg Rianne

04 September 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Beste volgers!

Vanmorgen vertrokken uit Sedona. Eerst heerlijk ontbeten op het grote balkon met uitzicht op The Red Rocks.
Toen naar Rock Slide State Park. Hier is een glijbaan natuurlijk ontstaan in de rotsen. En je kon van rotsen afspringen in het steen koude water.

Toen een kleine twee uur rijden naar de Grand Canyon!! We hebben eerst een film over dit natuurgebied in een Imax theater gekeken en toen met de auto richting het prachtige uitzicht.

Je kon per bus op meerdere punten hele mooie fotos maken!
Hier is tevens de telelens goed gebruikt.
Een prachtig uitzicht op het 5000km2 grote gebied. We adden ook erg mooi uitzicht over The Colorado River!

Je kon vanaf het mooiste punt ook de zonsondergang bekijken. Hier hebben we dan ook gebruik van gemaakt!

Vanavond bij een steakhouse uiteten geweest. Erg matig...
Majah... Het is hier eigenlijk TE touristisch ingericht rondom de Grand Canyon.

Nu heerlijk mexicaans biertje op de kamer en morgenvroeg de helicopter in!!

Groetjes ons

• 04 September 2012 - 07:03

Jan Nieswaag:

Fijn dat de telelens goed van pas komt. Ben heel erg benieuwd naar de foto's. Denk om de panorama foto's, die kun je daar waarschijnlijk heel goed maken en geeft een mooi effect. Fijn dat jullie zo kunnen genieten. Iedereen leeft met jullie mee. De schare volgers wordt steeds groter. Groetjes aan iedereen. Vergeet de zakjes van daag niet in de helicopter :-) Ik ga maar weer aan het werk het is nu ten slotte al weer 7 uur. Aldy heeft het druk met Google Earth om alles te volgen.

• 04 September 2012 - 08:31

Jan En Inge:

Goedemorgen vanuit Enschede.
    Geweldig om te lezen wat jullie meemaken daar..
    Het lijkt me prachtig.

Wij leven ook allemaal met jullie mee.

Groeten, Jan en Inge

• 04 September 2012 - 11:21

Gezien:

Wat een reis! Geweldig hoor! Jullie belevenissen doen me denken aan mijn Grootvader en tante die maandenlang door Amerika gezworven hebben met een camper. Natuurlijk ook bij de Grand Canyon en zo. Zij waren ook erg onder de indruk. Dat jullie nog maar veel moois mogen meemaken! Hartelijke groeten.

• 04 September 2012 - 17:25

Elna:

Heel veel plezier morgen in de helikopter. Je zult vast ogen te kort hebben. Ik lees morgen julie verhaal wel. Ben zeer nieuwschirig. Ook naar de foto's.

• 05 September 2012 - 07:53

Rens:

Hallo,
    Ik zag op het nieuws dat er een dodelijk virus was.
    in de plaats yosemite, genaamd hanta-virus, PAS DUS GOED OP!
    Het Hanta-virus verspreidt zich via urine, speeksel en uitwerpselen van knaagdieren, voornamelijk muizen. Mensen kunnen besmet raken wanneer ze stofdeeltjes van het virus inademen.