Koffers inpakken - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Rianne koster - WaarBenJij.nu Koffers inpakken - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Koffers inpakken

Door: rianenrob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 Oktober 2011 | Nederland, Enschede

Dag Volgers van dit bruidspaar!

Allereerst nogmaals bedankt voor het megafeest!!

We zijn nu druk met de koffers compleet te maken. Nog even koffie bij pa en ma en dan morgenvroeg 6:00 in de auto op weg naar de luchthaven.

11:00 is de planning om op te stijgen!
We hopen op een goede vlucht en we houden jullie op de hoogte!

Groetjes Rob en Rianne

• 02 Oktober 2011 - 11:19

Esther:

Oooh jaloeoeoeoeoers!
    Jullie dank voor een geweldige dag! Heel veel plezier!

• 02 Oktober 2011 - 12:05

Jan Nieswaag:

Nou, ga er maar eens volop van genieten van deze reis. Ik hoop dat we in Duitsland de mogenlijk hebben om jullie te blijven volgen. Leuk om op deze manier van jullie te horen. Mamma heeft vol trots jullie foto laten zien vanmorgen in de kerk.

• 02 Oktober 2011 - 12:44

Reijco En Nelleke:

Hallo fam. Koster, klinkt goed allemaal, heeeeel veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's

• 02 Oktober 2011 - 12:48

Jan Nieswaag:

Denk aan je vader, hij verzameld postzegels uit Indanesie :-)

• 02 Oktober 2011 - 12:50

Jan Nieswaag:

Indonesie natuurlijk, ik zal jullie voor zijn.

• 03 Oktober 2011 - 18:11

Jan Koster:

Leuk hoor, wij lekker werken
    hier in Nederland.
    Geniet ervan!!!

• 03 Oktober 2011 - 18:12

Rink En Ineke :

We kregen de site door van je moeder en wij gaan jullie natuurlijk ook volgen.
    Een hele fijne huwelijksreis, heel veel plezier en vooral genieten.

• 04 Oktober 2011 - 05:31

Jan Nieswaag:

Zo, jullie zitten nu wel op het zuidelijk halfrond van deze wereld. De evenaar gepasseerd, zelfs ik heb dat nog nooid gedaan. Cairo is het zuidelijkste dat ik heb bereikt tot nu toe. Hier is het nog donker bij jullie al middag. Beetje onwerkelijk. We horen wel hoe de vliegreis is bevallen. Zag via internet dat jullie zonder vertraging hebben gevlogen tot Jakarta, verder heb ik het nog niet gevonden, wist jullie vlucht nummer vanuit Jakarta naar Bali niet. Nu kan het echte genieten van de vakantie beginnen. Zag de weersvoorspelling voor Bali om Jaloers van te worden. Heb een collega die van Bali komt, hij wist heel wat moois te vertellen. Maar een beetje te laat voor jullie.

• 04 Oktober 2011 - 07:00

Rik:

Dag Kosters,

Ik hoop dat jullie een hele mooie reis hebben gehad en dat jullie deze site een beetje bijhouden zodat wij ook een beetje op vakantie zijn ;)
    Ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie... Geniet ervan.

Groeten uit het natte Nederland van je grootste broer en zijn lieve vriendin :D

• 04 Oktober 2011 - 07:07

Jan Koster:

Hallo, daar ben ik weer.
    Al weer aan het werk, het is nu 9 uur.
    Jullie zijn als het goed is geland.
    Veel plezier

• 04 Oktober 2011 - 12:36

Edith:

en de vlucht is gelukt:P