Eindelijk aangekomen! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen!

Door: rianenrob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

04 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Voor jullie misschien kwart voor 2, voor ons kwart voor 8.

wat een enorme reis zeg! maar als we er zo op terug kijken viel het toch niet tegen.
Gisteren om 5:30 in de auto gestapt onderweg naar schiphol.
Uiteraard moest het bij Amersfoort al helemaal vast staan. Maar we waren op tijd. koffers inleveren, door de douane en even een broodje eten, en de drie uur was alweer om.
Nu moet ik niet vergeten dat we als miljonair het vliegtuig instapte haha.met 3,5 miljoen roepia's konden we toch de hele wereld aan! Ook nog even aangegeven dat het een huwelijksreis was, zodat we goede plekken zouden krijgen. maar helaas.. we zaten in het middenpad. heel gezellige buren waar we toch zo'n 6 en 8 uur naast moesten zitten. ja eerst 6 uur omdat we in dubai gingen tanken. wij konden even de benen strekken en hebben nog een souvenir gekocht! toen nog die 8 uur naar Jakarta. Even zoeken naar een goede houding om te slapen en dan red je het best nog wel.

Op Jakarta aangekomen moesten we nog zo'n twee uur wachten tot we weer konden inchecken. Maar ook hier hebben we de nodige rondjes gelopen en al de eerste kennismaking gehad met de Roepia's uit te geven.

de laatste vlucht was 1,5 uur naar Bali vanaf Jakarta.

En dan... sta je daar... hopende dat je koffers er ook zijn met al die transfers.. en Ja die waren er.

Bali is een uniek eiland. maar in het eerste aanzicht een arm eiland.
Des te dichter we bij het hotel kwamen werd het er nog lange niet beter op.
En toen die laatste bocht met de taxibus... Een Toplocatie !!!

Ontvangst met beide een vers geplukte bloemenkrans om onze nek en verse aardbeien-mint sap, waardebon voor de massages, en als topper: i.p.v. van een gewone kamer, kregen we de bungalow-kamer! met ligbad, eigen tuin en terras!!

Wij gaan jullie proberen iets van de sfeer mee te geven in deze stukjes maar we weten bij voorbaat dat het niet te verwoorden om te fotograferen is.

Even een detail; onze kamer is 15 meter verwijderd van het privéstrand met bar en heeeel veeeel lounge banken met wifi :), uitzicht op zee, koud bali-biertje etc. etc.

DAAR ZITTEN WE DUS NU :)

• 04 Oktober 2011 - 12:21

Rik:

FOTO'SS!!!!!

Ben blij voor jullie dat alles goed is gegaan tot nu toe! Geniet ervan

• 04 Oktober 2011 - 12:21

Wat een reis zeg.
    Blij dat jullie er zijn.
    Als het verslag lees, heb ik de neiging
    om mijn vakantiedagen op te nemen
    en een ticket te halen, maar ja, dat
    kan ik niet meer. Volgend jaar beter.
    Veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes ook van mama

• 04 Oktober 2011 - 12:24

Jan Koster:

Rianne, ik zie je op de foto met
    een lange broek aan,
    dat kan natuurlijk niet!!!!!!!!
    Lekkere grote stoel.

• 04 Oktober 2011 - 12:29

Jan Nieswaag:

Toe maar het kan weer niet op. Wie heeft al die luiers verschoond je eten gegeven ed ed ... Maar goed het is niet anders. Zo te lezen boffen jullie maar mooi. Uit het vliegtuig dus niet zo veel gezien?? Geniet er maar goed van. Ik wacht op de eerste foto van jullie op een zon overgoten wit strand met een grote cocktail in de hand ons breed toelachhend. Wij genieten hier van donkere wolken, wind en lage temperaturen. Maar goed wij gaan dan nog een poosje naar Duitsland aan het eind van de week. Heel, heel veel plezier.

• 04 Oktober 2011 - 12:31

Rianne Koster:

eerste foto staat erop! ) ben nu met nog 2 bezig... maar duurt best lang!

wacht..... even nog een biertje voor kamer 141 :)

resort is echt onbeschrijfelijk! alleen maar palmbomen, bloemen, watervallen, buda-beelden en mensen die echt alles voor je willen doen!

• 04 Oktober 2011 - 12:35

Rianne Koster:

Jullie ook enorm veel plezier in duitsland! en geniet van de laatste vakantiedagen.

PS. we zullen de door je opgedragen foto zsm proberen te maken!

• 04 Oktober 2011 - 12:35

Jan Koster:

Nog even over het weer hier in
    Nederland, ik heb toch niets
    te doen vandaag!
    Het weer hier is bali, vanmorgen regende het hier (het leken wel rijstekorrels)
    Einde van de week zakken de
    temperaturen naar 12 of 13 graden.
    Te koud voor ons, je stuurt nog geen
    pekingeend naar buiten.
    Groeten

• 04 Oktober 2011 - 12:49

Jk Bagger:

heel mooi tot nu toe :) veel plezier

• 04 Oktober 2011 - 13:21

Rik:

Weltrusten reizigers,

Jullie zullen wel erg moe zijn...
    De foto's zien er prachtig uit en ik kan niet wachten om er straks meer te kunnen bekijken.
    Ik weet ook waar wij op huwelijksreis moeten gaan ;)
    Gr

• 04 Oktober 2011 - 13:33

Maarten En Esther:

Goede reis gehad dus.
    Ziet er goed uit en klinkt ook erg goed.
    Ben verder niet jaloers hoor :P
    Het regent hier nu af en toe en das best lekker ;).
    Geniet er lekker van!
    Afwachtend op de rest van de kliekjes.

Groetjes ons

• 04 Oktober 2011 - 13:42

Ineke Larooij:

Sjonge dat ziet er goed uit zeg.
    Nu nog die strandfoto's.
    Zitten wij hier in het herfstweer zeg.
    Geniet ervan.

• 04 Oktober 2011 - 17:01

Manon:

Hey toppers..
    Ik hoop dat jullie het onwijs naar jullie zin hebben, maar aan het verhaal te horen is dat zeker zo..
    Toch een raar idee dat jullie nu waarschijnlijk in een hele diepe slaap zijn haha.. Ri, heb je nog een balinees met een hoedje in je deuropening zien staan??

Heel erg veel plezier, en geniet ervan..
    Owjah, en bedankt voor jullie accomodatie.. We zullen het netjes achterlaten!!

Veel liefs Manon

• 04 Oktober 2011 - 18:16

Jan:

Nog iets vergeten!
    Het is hier nog steeds 4 oktober,
    dierendag, dus een varkensoor
    voor James, vindt tie lekker.

Pootje van Ons

Fam. Roooooseboom:

Maar wij Bali wel ;)

• 04 Oktober 2011 - 20:32

Jos Nieswaag:

Als je die bank mee kan krijgen op de terugreis houd ik mij aanbevolen. Rob kan hem dan wel meenemen als hij weer in Leeuwarden koffie komt verkopen.

• 05 Oktober 2011 - 08:32

Aldy:

Het ziet er echt super uit! Geniet er lekker van. Wij genieten nog na van het mooie feest.
    Ik ben benieuwd hoeveel roepies je voor een maaltijd moet betalen.
    Heb je je koffers laten dragen voor een paar roepies, Rob, of heb je ze zelf meegezeuld?
    Ben benieuwd naar jullie verdere belevenissen. De foto's zijn leuk.
    Groetjes.

• 05 Oktober 2011 - 16:11

Wouter Kösterworst:

Daag getrouwde mensen:)

Veel plzier daar! en geniet ervan;)