Na een lange reis aangekomen in LA! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Na een lange reis aangekomen in LA! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Na een lange reis aangekomen in LA!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

30 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Beste volgers!

Eindelijk.. We zijn er!
Onze eerste vlucht had een uur vertraging, maar gelukkig was het niet zo erg. Eerst 9 uur vliegen naar Washington, en dan overstappen op een groot vliegtuig naar Los Angeles!

Eenmaal aangekomen werden we netjes opgepikt met een Hertz-bus, en deze bracht ons naar de auto verhuur. Een mega parkeerplaats met giga huurautos! En uiteraard werd ons ook een upgrade aangeboden haha.. Maar we hebben ons niet laten verkopen en kregen een hele mooie SUV. Foto volgt. Savonds nog twee biertjes in de bar, en na24 uur wakker te zijn kwamen die twee biertjes aan als een mokerslag!! Haha.. Kortom heerlijk geslapen en vanmorgen ontbeten bij Starbucks. Nu stappen we in de auto en gaan Los Angeles in. Vanmiddag zal ik dan ook de eerste fotos toevoegen!!

Alvast bedankt voor het volgen en we proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden!

Groeten Rob en Rianne! En uiteraard van Maarten en Esther!

• 30 Augustus 2012 - 17:55

Elna:

Inderdaad een lange reis. Nu lekker genieten.

• 31 Augustus 2012 - 06:46

Jan Nieswaag:

Fijn dat jullie er zijn nu kan het genieten echt beginnen. Hebben al wat promo filmpjes gezien op Internet wat jullie gaan doen. Geniet er van. Ik ben al weer aan het werk. Raar idee eigenlijk wij aan het slapen en jullie aan het geniten. Groetjes Jan