Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Rianne

30 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Beste Volgers,

Vanmorgen was het half 6 toen Rianne niet meer kon slapen.. Gevolg: Rob en Rianne om kwart voor 6 bij de Starbucks haha.

Om half negen reden we naar Hollywood Boulevard in Los Angeles!
Eerst even de sterren bekijken op The Walk of Fame en toen een Sightseeing Tour langs alle huizen in Beverly Hills. De ene nog gekke dan de ander.. We hebben huizen gezien van: Justin Timberlake, Tom Cruise, Madonna, etc etc.. En ook het huis waar Michael Jackson is overleden. Wel had het ene huis een nog grotere omheining dan de ander.. Maar wat wil je ook met al die maffe fans, toeristen en paparazzi.

We hebben even heerlijk geluncht en toen naar het volgende uitje; Madame Tussauds. Uiteraard kun je hier met iedere ster op de foto, alleen ging de medewerking van deze sterren wel wat stijfjes.
Onze laatste excursie was een rondleiding in het Dolby Digital Theater. Dit is een Theater dat speciaal gebouwd is puur en alleen voor de awards uitreiking. ( 1 avond per jaar en 70 jaar lang ). Ze hebben er dan ook maar een shoppingmall voor gebouwd, zodat er nog iets gebeurt... Helaas mochten we hier geen fotos maken.

Er is in de tussentijd van alles te beleven op straat. Er lopen allerlei verklede figuren op straat en dikke autos rijden af en aan op de boulevards!

Daarna nog even lekker wat gedronken op een terras en uiteten geweest bij het Rocks Cafe. Echt leuk en lekker. Net even wat inkopen gedaan om morgen door te rijden naar San Diego.

Voor nu, Slaap lekker en see ya!

• 31 Augustus 2012 - 07:41

Jan Nieswaag:

Zo te zien hebben jullie al aardig genoten. Hebben op het internet wat promo filmpjes gezien wat jullie hebben gedaan. Geen sterren in levende lijve gezien dus. Lekker genieten. De foto's zien er goed uit. Welke ster was dat op de grond bij jou?. Nou ik ga werken, slaap ze en de groeten aan alle.

• 31 Augustus 2012 - 10:10

Inge :

Hallo, daar zijn we weer, even een reactie.
    Goed dat jullie veilig aangekomen zijn en mooi om
    te zien wat jullie daar beleven.
    Lijkt ons ook geweldig om zo iets nog een keer te doen,
    nog even sparen en misschien wij ook eens.

Groeten aan de rest, Jan, Inge en Rens

• 31 Augustus 2012 - 12:42

Aldy Nieswaag:

Ziet er leuk uit allemaal, ben niet jaloers of zo...
    Veel plezier bij alle Free Willies morgen.
    In welk merk auto rijden jullie trouwens, echt een vraag voor mij, vind je niet?
    Iedereen groetjes, Aldy

• 31 Augustus 2012 - 15:36

Rianne Koster:

Hoi hoi! We zijn weer op tijd wakker...
    Misschien toch best wel wennen aan het tijdsverschil..
    Heb er ook nog even een paar fotos bij op gezet. Ging gister niet helemaal goed..

Groetjes terug aan iedereen!

• 31 Augustus 2012 - 16:52

Ineke Larooij:

Gave foto van Rob zeg.
    Leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Veel plezier.

Groet Rink en Ineke

• 31 Augustus 2012 - 16:52

Ineke Larooij:

Gave foto van Rob zeg.
    Leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Veel plezier.

Groet Rink en Ineke

• 31 Augustus 2012 - 16:56

Elna:

Ha ...Ha... Rob die foto met Obama is steen goed.Geniet al weer van julie verhalen. Groetjes van oma.

• 01 September 2012 - 19:57

Aldy Nieswaag:

Rob, ik hoop dat je wat wereldproblemen voor Obama hebt opgelost,
    hoe voelt dat in die stoel?

• 03 September 2012 - 09:41

Rens:

Hey, Het is lekker warm daar, Ik heb zo mijn eerste schooldag, word geopereerd aan mijn pees aan de binnenkant van mijn mond!maar goed, Leg mij is uit hoe die foto van rob en obama in me kaar zit ????!!!!
    Ik snap er werkelijk niks van, is obama nep of jij? WHAHAAHA