dag 6 - Relax dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu dag 6 - Relax dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rianne koster - WaarBenJij.nu

dag 6 - Relax dag

Door: rianenrob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

09 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Hier een groet van 2 Bourgondiërs vanuit de luie bank...!! :)

Vandaag een wat rustige dag genomen. We zijn tenslotte op vakantie.

Vanmorgen eerst naar de Spa gegaan. Voor een 2 uur durende full-body-bali massage! We werden weer eens fantastisch ontvangen met bloemen en sapjes!
Er stonden 2 jonge Balinese dames voor ons klaar en we konden de massageruimte in. Deze ruimte was echt helemaal top.
2 tafels voor ons, een groot ligbad in de open lucht en wastafel en douche in de hoek. allemaal versiert met bloemen!

We hebben enorm gelachen om de maffe broekjes die we aan moesten, maar eenmaal op tafel geniet je alleen maar van de krachtige handen van die kleine dames :)

Balinese massage, scrubben met een soort zand en daarna werden we met yoghurt ingesmeerd! Een echte ervaring rijker!
Na de massage konden we even douchen, en toen stond het grote ligbad op ons te wachten! vol gestrooid met rozenblaadjes en bloemen!
Helaas waren de 2 uur alweer voorbij en die maffe broekkies konden uit!

Hierna even lekker gerelaxt aan het strand waar de zon hoog aan de hemel stond! Dit hebben we op de foto proberen te zetten dmv de schaduw van Rianne. (zie foto)

Ook hebben we een foto gemaakt van de Balinezen die aan het vissen zijn in de zee bij ons strand. op de foto zie je allemaal die maffe punthoedjes. De vis die zij vangen word door de vrouw verkocht op een marktje.

Nog even aan de waterbar en weer relaxen.

Vanavond zijn we bij onze overburen uit eten geweest. Een leuke trendy tent met livemuziek en geweldig eten!

Morgen gaan we weer op excursie en hopen we weer van alles mee te maken!

Voor jullie een goede middag en avond gewenst, wij doen ff een drankje op het strand!

trouwens... 34 graden begint steeds beter te wennen :)

• 09 Oktober 2011 - 12:42

Betty:

Ik geniet wederom van het mooie eiland Bali. Wat is het er mooi he?
    Nog heeeel veel plezier, en geniet er nog van. gr.Betty

• 09 Oktober 2011 - 12:58

Rianne Koster:

Dag Betty! Ze verkopen hier ook rijstlepels! is misschien wel leuk voor oma ! haha

Het is hier echt fantastisch. Op het vliegveld zagen we nog 2 dames lopen... toen zeiden we nog tegen elkaar.. dat Oma en Betty hier ook hebben rondgestruind.

We doen ze nog wel even de groeten van jullie!

Dikke kus van ons!

• 09 Oktober 2011 - 13:18

Jan Koster:

Leuke broekjes,
    ziet er geweldig .
    Genieten geblazen.

Begint het niet te vervelen,
    al die luxe?

Groeten van ons

• 09 Oktober 2011 - 13:21

Jan Koster:

Nog even iets anders:
    Vanmorgen in de kerk de belijdenis
    van Stef Grote Gansey en de doop
    van hun 3 aangenomen kinderen
    uit Oeganda. Geweldig om te zien!!
    Groeten van Ds. Dam

• 09 Oktober 2011 - 13:24

Wouter:

Baik siang,

Ini terlihat besar di sana!
    Bersenang-senang di sana dan salam dari Belanda.

Aku mencintaimu dan berharap Anda segera kembali untuk melihat Belanda.

Salam, Wouter & Edith

• 09 Oktober 2011 - 13:49

Fam. Koster:

Sayang Rob dan Rianne,
    Saya pikir Anda memiliki waktu yang tepat Anda merasa ada. Nikmati saja ...
    Aku akan berangkat sekarang Republik Ceko dan berharap bisa kembali Selasa.
    Salam dari Belanda atas nama saudara-saudara Anda, ayah dan ibu.

• 09 Oktober 2011 - 17:49

Elna Nieswaag:

Lekker zeg zand en yoghurt massage zien julli er wel heel schoon uit nu.
    Rob je bent al aardig aan het verbranden aan je rode benen te zien.
    geniet verder en ik hoop dat het lukt om nog foto's van onder water te maken.

• 10 Oktober 2011 - 12:18

Rianne:

Is het Balinees of indonesiesch....