Druk met voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Rianne koster - WaarBenJij.nu Druk met voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Druk met voorbereidingen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

17 Augustus 2014 | Nederland, Enschede

Beste lezers,

Het is alweer bijna zover... Terwijl Rianne druk is met de koffers inpakken zal ik jullie alvast een kleine indruk geven van de vakantie die ons te wachten staat. A.s. zaterdag vliegen we vanaf Schiphol om 10:10u richting Fort Lauderdale.

Week 1: Aankomst in Fort Lauderdale (Florida) waarna we de volgende dag op het grootste cruiseschip stappen 'Allure of the Seas'. tijdens deze cruise gaan we o.a. Jamaica, Haïti en Mexico bezoeken.

Week 2: Terugkomst in Miami, hier staat een Cabrio voor ons klaar om Florida te ontdekken. We gaan o.a. een aantal duiken maken in de Key's,de Everglades bezoeken en genieten op het strand van Miami Beach.

Week 3: Vanaf Fort Myers vliegen we naar THE BIG APPLE!! New York!!
Hier gaan we heel veel doen!! Ook zullen we hier Rik en Manon ontmoeten. Zij beginnen dan net hun vakantie in Amerika.

Veel leesplezier gewenst!

Groetjes Rob en Rianne

• 17 Augustus 2014 - 13:11

Ineke Larooij:

Wat een mooie reis! Veel plezier met de voorbereidingen!

• 17 Augustus 2014 - 17:04

Jan Nieswaag:

Veel plezier met de voorbereiding van jullie vakantie. We bellen natuurlijk nog wel even voor jullie gaan. Hebben het hier prima naar ons zin. Hoge bergen en mooie gletchers. We zijn er al dicht bij geweest. Net nog ruim 600 m geklommen en 12,4 km gelopen. Genieten hier volop.

• 17 Augustus 2014 - 18:19

Rianne:

Hoi pa en ma,
    Ik mis de mooie lange verhalen of Facebook wel;)
    Wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Groetjes ons

• 18 Augustus 2014 - 19:40

Jan:

He, daar ben ik ook weer!
    geweldige vakantie gaan jullie tegemoet,
    ik ben benieuwd wat jullie allemaal
    gaan beleven deze keer.
    Wij zien jullie nog wel deze week.
    groetjes Jan