Welkom in de Keys! - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Welkom in de Keys! - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Welkom in de Keys!

Door: rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

03 September 2014 | Verenigde Staten, Key Largo

Hoi,

Vanmorgen hebben we uitgecheckt in ons hotel in Miami. We hebben nog even een park met een mooi uitzicht op de skyline van Miami bezocht en zijn toen doorgereden naar de Everglades!
Hier hebben we een Airboat tour gedaan op zoek naar Alligators. Omdat het hier erg warm ( 97graden Fahrenheit) is zijn de alligators slecht te vinden maar we hadden geluk en hebben er 1 gevonden in het wild. Een hele belevenis op een airboat.. haha.. de gids liet ons al zijn trucjes zien die hij hiermee kon. we hebben zelfs een 360 gemaakt... en enorm driften over het water had hij weinig moeite mee! na deze tocht was er een korte show van wilde dieren die er leven en kon je uiteraard met een echte alligator op de foto!
Daarna werd het tijd om door te rijden naar de Keys. Heerlijk de kap eraf.. koffers op de achterbank en knallen! nog even gelucht in Homestead en toen bij het eerste dorpje "Key Largo" gezocht naar een goede duikschool die de duik gingen doen waar wij naar op zoek waren: "USS Spiegel Grove".

We gaan 2 dagen duiken met 2 duiken per dag. morgenvroeg gaan we eerst een wrakduik maken bij "USCG Bibb" en overmorgen bij de bekende "USS Spiegel Grove".

Het was nogal wat geregel, maar we konden toen doorrijden naar ons Resort! echt een toplocatie in de Keys!! kamer aan het strand, uitzicht over zee en zwembad en 8 jetski's voor de deur !!

We gaan nu in het dorpje een restaurantje opzoeken en morgen vroeg op!

Tot snel weer!

• 03 September 2014 - 07:54

Jan:

Jongens, schitterend om te zien,
    lijkt me geweldig.
    Pas goed op met het duiken daar.
    Ik heb de alligator gevonden op de foto.

groetjes, Jan en de rest

• 03 September 2014 - 12:14

Jan En Aldy:

Ziet er allemaal wel schitterend uit!
    Met de foto's erbij, krijg je wel een beter idee, hoe het daar is.
    Stralend zonnig dus.
    Het drankje zag er wel koninklijk uit, vandaar die prijs, denk ik,
    Of ze kijken naar de grootte van je auto, ha, ha.
    Wat een schattige krokodillen.
    Veel plezier verder!
    Groetjes, Jan en Aldy