Aangekomen in Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu Aangekomen in Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Rianne koster - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Fort Myers

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 September 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Hoi!!

Helaas moesten we vanmorgen toch echt de Keys verlaten.. We hebben nog rustig ontbeten en toen moesten we toch echt aan onze ruim 3 uur durende trip beginnen.

Een prachtige route langs het national park 'The everglades'. We waren al eerder richting de airboats geweest en konden het niet laten om nog eens een alligator park te bezoeken. Dit was een park gecombineerd met een indianendorp. Erg leuk en de alligator show was een stuk spannender dan de eerste..
We mochten hier op de foto met een kleine alligator die de bek niet dicht getapet had.

We hebben nog een groot winkelcentrum bezocht in Naples en het lekker geluncht op het strand in Naples.
Daarna zijn we doorgereden naar Fort Myers. Hier zijn we net ingecheckt en hebben we een stuk gelopen langs het strand terwijl we de eerste was hebben gedaan van deze vakantie.

Vanavond gaan we het dorpje verder ontdekken en morgen naar het eiland Captiva.

Groetjes vanuit een koele hotelkamer !!

• 07 September 2014 - 00:23

Ineke Larooij:

Wat een schitterende reis maken jullie. En wat is het leuk om jullie reisverhalen te lezen en foto's te kijken. Nog veel plezier.

Groet Rink en Ineke

• 07 September 2014 - 08:08

Jan:

Rob en Rianne, het ziet er weer prachtig uit.
    Het is onvoorstelbaar wat jullie in zo'n korte
    periode allemaal zien en beleven.
    Daar doen wij 30 jaar over.
    Geniet er van.

groeten van Enschede

• 07 September 2014 - 12:02

Jan En Aldy:

Jullie zijn volgens mij ook al heel erg bruin geworden.
    En jullie zien wel heel veel mooie dingen.
    Tot horens!

Groetjes Jan en Aldy